sobota, 12 marca 2011

Wiosenna...

 Witam  serdecznie wszystkich na moim blogu :-) Dopiero zaczynam przygodę z blogiem,dlatego mam nadzieję,że z biegiem czasu nauczę się dzielić moją pasją  w ciekawy sposób:-).Przyznam,że na punkcie torebek mam lekkiego świra i to na ich tworzeniu skupiam się przede wszystkim ,jednak od czasu do czasu skuszę się na zrobienie filcowej broszki lub innej biżuterii :-)
Uwielbiam torebki kolorowe,w intensywnych barwach,przyciągające uwagę i jedyne w swoim rodzaju.Każda torebka jest w pojedynczym egzemplarzu,nie zdarzyło mi się uszyć dwóch takich samych.Zdecydowanie wolę podejmować wyzwanie i za każdym razem tworzyć coś innego,co daje mi wiele frajdy i zabawy :-)
Na początek zacznę od torebki,którą uszyłam jakiś czas temu...Kieszonka z przodu oraz rączki od wewnątrz są uszyte ze ślicznej bawełny.Te kolory zdecydowanie przeganiają szaro burą zimę :-)




1 komentarz:

  1. ta wiosenna jakoś szczególnie nawet prze monitor- pachnie mi wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)