czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna...

Witam Was serdecznie,
w końcu nadeszła upragniona wiosna, a wraz z nia więcej energii i weny twórczej :) Dzisiaj jak zwykle kolorowo, energetycznie i w rozmiarze XL. Przyznam szczerze, ze kiedy mam w planach stworzyć bardziej klasyczny, stonowany projekt to nigdy mi się to nie udaje... badz efekt końcowy mi się nie podoba. Po prostu torba musi przciagac wzrok, musi byc pakowana, musi ozywic nawet najnudniejsze dzinsy i t-shirt, ktore z braku laku zakladamy kolejny raz ;) Po prostu torba musi robic robote ;)  Pozdrawiam Was i zycze udanego wieczoru :)






Zamowienia specjalne:




Ps.Zapraszam Was do polubienia mojego nowego fanpage'a, gdzie mozna sledzic moje wytwory ;)

BAGS BY MAY






27 komentarzy:

  1. Ale świetne, zwłaszcza dwie pierwsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne, przyciagające uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że już wróciłaś na bloga :)
    Torby (zwłaszcza) 2 i 3 są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wróciłas do blogowania;cudne torby ,poprawiają nastrój!!Pozdrawiam .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby fantastyczne:) i zgadzam się z Tobą w 100 procentach- torba może zrobić cały strój, szczególnie któraś z tych na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta pierwsza torba ! Czymś usztywniasz materiał , czy on jest już sam w sobie taki ?
    Zapraszam do mnie po nominację ! Mam nadzieję , że niedługo tu zajrzysz :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja czekam za wiosną , super torebeczki !

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pierwsza torba o tak robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje torby! Naprawdę pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam torebki XXL,gdzie wszystko mi się mieści :) szczególnie spodobała mi się ta wersja zaokrąglona, taka kreatywna, jest super !

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ukrywam że jak przejrzałam te torebki to aż mnie szlag trrafił że sama takiej nie mam bo z miłą chęcią pasowały by mi to moich butków http://www.czasnabuty.pl/product-pol-16773-KLASYCZNE-CZOLENKA-NA-SLUPKU-Y409R-S2-66P.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedz, w jakiej cenie takie torby jak te dwie pierwsze? I jakie maja wymiary ? Jak odpiszesz to daj mi prosze znac w komentarzu u mnie, zebym Cie znalazla :) Mona je kupic bezposrednio u Ciebie? Moj mail jbc peplinska.nina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)