środa, 13 kwietnia 2011

Kwiaty,kwiaty...

Uszyłam torebkę taką jaka chciałam, czyli dużą, zaokrągloną i z paskiem zamocowanym w taki sposób jak przy torebce, którą wam pokazałam dwa posty wcześniej. Torba zapina się na zatrzask, ale dodatkowo ma wewnątrz zamek, aby nie straciła swojego kształtu. Nie wiem jak wam , ale mi bardzo podoba się to zestawienie kolorów i po przejrzeniu ostatniego, majowego numeru Elle stwierdziłam, że wpasowuje się w nadchodzące trendy. Kolor nadal góruje, chociaż nie wszyscy mają odwagę ,żeby w pełni z niego korzystać.Może warto zacząć od torebki...
Prawie zapomniałam wspomnieć o konkursie, na który natknęłam się przypadkowo w czasie buszowania po internecie.Może kogoś z was to za interesuje, ja być może wezmę w  nim udział o ile nie zapomnę o terminie. Do wygrania jest torba, kolorowa, etniczna, taka całkowicie  w moim stylu :) Boska! Podaje link do strony z konkursem .
Dodatkowo wejdźcie na stronę Organic by Nature , gdzie znajdziecie całą kolekcję haftowanych toreb. Przyjemnego oglądania :)











6 komentarzy:

  1. Super torba..tylko nie wiem czy ta kolorowa czesc to klapa czy tylko dekoracyjna nakladka..)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki.Tak,tak to klapa:) Muszę dodać więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta torba, uwielbiam takie duze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta torba, podoba mi się połączenie kolorów.
    Zapraszam do mnie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jestem pod wrażeniem. Piękne zestawienie kolorów! To fuksjowe to zamsz czy materiał? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) jest to materiał obiciowy imitujący zamsz.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)