wtorek, 21 czerwca 2011

...

W końcu miałam trochę wolnego czasu i uszyłam obiecaną mojej mamie torebkę. Powstała z kawałka skóry naturalnej oraz bawełnianej tkaniny, którą już dawno, dawno temu pofarbowałam. Tkanina jest pozostałością moich pierwszych eksperymentów z techniką Shibori i szczerze mówiąc nie za bardzo mi się podobała. Usilnie namawiałam mamę na inną tkaninę, kusiłam ją innymi moimi wyrobami, ale nic nie wskórałam- uparła się i koniec :)  Oczywiście po uszyciu torby stwierdziłam, że wyszło całkiem fajnie i tkanina dobrze się wkomponowała w całość. Widocznie mama miała lepszego nosa :)
Przy tej torebce po raz pierwszy szyłam tak duże elementy ze skóry. Zazwyczaj wykorzystywałam ją np. do narożników lub rączek, które przyszywałam ręcznie lub mocowałam za pomocą nitów. Osoby, które próbowały przeszyć skórę na maszynie wiedzą, że nie jest to takie proste. Nie każda maszyna się do tego nadaje, trzeba ją odpowiednią wyregulować, mieć igły do skóry, itd. Ja dodatkowo zakupiłam specjalną stópkę do szycia grubszych tkanin i jakimś cudem w końcu mi się udało :) Nie macie pojęcia jak się z tego cieszę i jaką mam z tego frajdę, że w końcu bez problemu mogę uszyć to co sobie wymyślę.
Mam  nadzieję, że torba Wam się spodoba... Mam w planach uszyć kolekcję toreb "Shibori", część tkanin jest już przygotowanych ( zaprezentuję je w kolejnym poście), ale muszę odłożyć moje szycie na kilka dni... Niestety wypadł mi nagły wyjazd do szkoły w sprawie mojego dyplomu. Nie mogę się doczekać, kiedy będzie już po wszystkim  i wreszcie odetchnę ;)

Pozdrawiam i do usłyszenia   ;-))







7 komentarzy:

  1. A ja bardzo proszę o częstsze posty - sama ostatnio za dużo nie piszę, ale przyszłam dać Ci burę :) Czekam na więcej toreb! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki się szyją i szyją :) Chciałabym stworzyć koleckję:)Za pare dni obrona i wtedy mam nadzieję, że całkowicie się temu poświęce ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawione ciepłe słowo:)

    Torba jest boska. Jaka niezwykła jest ta niebieska tkanina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tej kolekcji, bo to Shibori nabiera jakiejś niesamowitej i interesującej wartości w Twych tworach:) Ta torba jest dość.. hipnotyzująca:) Połączenie ze skórą - ekstra! Powodzenia na obronie! I wracaj do maszyny, bo cuda robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki są przepiękne,dużo pracy w to musiałaś włożyć.Super!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)