poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ptasi trel.../Birdlike trill

Nie ma innej rady, chyba nadal będę Was zanudzać kopertówkami...ale po prostu musiałam wykorzystać te cudne ptasiory.... Jakiś czas temu odwiedziłam Ikeę i muszę przyznać, że wybór tkanin mają całkiem spory i wprost idealnie nadają się na podszewki....są kolorowe, wzorzyste, cudne... kropki, kwiatki,esy-floresy no i te nieszczęsne ptaszyska, które przyznaję bez bicia powycinałam z tkaniny...Także możecie się domyślać jak ona teraz wygląda...pozostało niebieskie tło z wyciętymi dziurami... nie ma to jak ekonomiczne wykorzystanie materiału...No cóż nie mogłam się oprzeć...Mam nadzieję, że Wam się spodobają ptasie kopertówki :)
Pozdrawiam

There is no other choice...I think, I will still bored you by my clutch bags...but I really had to use these cute birds... Some time ago I was in IKEA and I have to admit, that they have a large selection of fabrics, and they are ideal textiles for lining... colorful, patterned, beautiful...dots, flowers, flourishes and my birds... I love it and I had to cut them off the fabric...so can you imagine how it looks now... I have a blue background with holes... Really good use of the material...economically.... ;-) But I couldn't resist... I hope, you will like my "bird handbags"...  :)
See you...








22 komentarze:

  1. Genialne:) aż gęba sama się śmieje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptasiory świetne...
    i o wiele lepiej wyglądają na tych kopertówkach niż na swoim niebieskim "tamtym" tle :))
    a niebieskiego dziurawca może kiedyś zużyjesz na patchwork? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pewnie,że wykorzystam... coś się na pewno wymyśli bo tego tła to sporo zostało ;-)

      Usuń
  3. śliczne kolory, bardzo mi się podobają turkusowe suwaki:)ptaki bardzo pasują do torebek
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo... turkusowe suwaki...turkus mój ukochany kolor, zawsze jakoś się przemyci do kolejnych torebek... ;-)

      Usuń
  4. no patrz... a byłam niedawno w Ikei i ptaków nie widziałam. Widać są stworzone do Twoich torebek, dopiero wtedy zaczynają być zauważalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie tak ;-)ptaki wpadły mi od razu w oko...miłość od pierwszego wejrzenia ;-)

      Usuń
  5. Przepiękne kopertówki i ptasiory ;D no rewelacja!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że się podobają :)

      Usuń
  6. Ooooo..widze ze poszerzylas swoje umiejetnosci o aplikacje ktore daja nowy look torbom..to mi sie coraz bardziej podoba.. nie miej wyrzutow ze "cos" tam zniszczylas by powstalo "cos>" na tym polega idea tworzenia.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, cieszę się,że się podoba...z resztek tkaniny coś wymyślę... każdy skrawek może się przydać.. a nuż nowy pomysł wpadnie do głowy :)

      Usuń
  7. Ale fajnie wymyśliłaś z tymi ptakami. Bardzo mi się takie motywy podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie można kupić? i czy w ogóle można?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można,można ;) na decobazaarze: http://www.decobazaar.com/maya-torbyborby

      Usuń
  9. torby są po prostu WSPANIAŁE !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo:) takie komentarze dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę te ptasiory są obłędne, u nas w Ikea niet takich wzorów.Szkoda.!Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No super, a ja byłam w ikei i nie znalazłam nic kolorowego jedynie materiały na pościel.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    jestem wolontariuszką Fundacji "Mam serce", która organizuje konkurs na projekt maskotki Fundacyjnej.
    Widzę, że interesujesz się krawiectwem, dlatego postanowiłam do Ciebie napisać.
    Konkurs jest ściśle związany z krawiectwem - należy zaprojektować maskotkę i jeden z nadesłanych projektów zostanie uznany,
    za oficjalny projekt maskotki, która później będzie produkowana przez odpowiednie firmy jak i szyta własnoręcznie przez wolontariuszy, a
    następnie sprzedawana jako cegiełka.

    Bardzo zależy mi na tym, by zebrać jak największą ilość chętnych osób, które swoim dobrym sercem, zaangażowaniem i poświęceniem pomogą uratować kolejnego podopiecznego Fundacji. Wystarczy przyłączyć się do konkursu - przysłać własny pomysł na projekt maskotki.

    Jeśli byłabyś w późniejszym etapie zainteresowana tym, by (czyli po wyłonieniu wygranego projektu) przyłączyć się do szycia maskotek - bylibyśmy bardzo wdzięczni.

    Szczegóły na temat konkursu:
    http://mam-serce.pl/konkurs

    Mam również prośbę - czy mogłabyś umieścić informacje o konkursie na swoim blogu? Mogłabym na email wysłać Ci plakat konkursowy w formie graficznej. Najważniejsze jest dotrzeć do jak największej ilości osób ponieważ działając razem możemy uratować życie niewinnych dzieci, które przez niesprawiedliwość muszą codziennie zmagać się z cierpieniem, chorobą i walczyć o swoje życie.

    "Każdego dnia, ktoś walczy o swe życie,
    zbyt mały by, móc samemu wygrać je.
    I czeka na to - aż mu podasz rękę
    i pomożesz wstać!"


    Pozdrawiam,
    Viktoria Skrzypiec
    viktoriaskrzypiec@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)