czwartek, 27 września 2012

Fundacja "Mam serce"-konkurs na maskotkę

Witam Was serdecznie :)

Jakiś czas temu zostałam poinformowana przez panią Viktorię z fundacji "Mam serce" o konkursie na własną maskotkę, dzięki której mają zostać zebrane pieniążki na rzecz podopiecznych . Cel jest szczytny i myślę,że warto wziąć udział w konkursie, dlatego też przekazuję informację dalej i gorąco zachęcam do udziału. Konkurs polega na zaprojektowaniu maskotki dla fundacji, która wybierze tę, która najbardziej się spodoba. Następnie zwycięska maskotka stanie się cegiełką, która pomoże w zebrania funduszy zasilających konto fundacji. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie fundacji ""Mam serce"...także dziewczyny i chłopaki gorąco namawiam do udziału i przesyłania swoich projektów. Myślę, że niejedno z Was posiada niesamowitą wyobraźnie, dzięku której mogą powstać wspaniałe maskotki :) Projekty możecie nadsyłać do 15 października!

Pozdrawiam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)