sobota, 17 marca 2012

Candy!

Niedawno odkryłam, że minął rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga! Czasami wpisy pojawiały się częściej, czasami rzadziej, ale przyznam, że blogowanie wciąga i dostarcza mi wiele przyjemności oraz co najważniejsze dzięki niemu poznaję i odkrywam wielu ciekawych ludzi, tworzących niesamowite rzeczy.
Z tej też okazji postanowiłam zorganizować moje pierwsze w życiu candy. Do wygrania będzie mój pierwszy wytwór na nowej maszynie, czyli rzecz jasna torba :) Może ktoś z Was zechciałby przygarnąć tego różowego wielkoluda ? Wewnątrz jest przepiękna podszewka, natomiast  zielone elementy są wykonane ze skórki.

Zasady zabawy :
  •  konkurs jest dla każdego wystarczy zostawić 1 komentarz pod wpisem
  • zamieścić baner na swoim blogu z aktywnym linkiem do tego posta
  • osoby,które nie posiadają bloga, prosiłabym o podpisanie się i zostawienie swojego adresu e-mail
  • zabawa trwa do 18 kwietnia, także do godziny 23: 59 można zostawiać komentarze ( postaram się na drugi dzień ogłosić wyniki, jeśli nic nie stanie mi na przeszkodzie ;)  ).


Recently I realised that is has been one year since I have started my blog!
Sometimes I wrote more often, sometimes less but I have to confess that blogging gives me a lot of fun and same time I discovered many interesting people creating amazing things.
On this occasion I have decided to organize first in my life CANDY. Prize will be first product made by me on the new machine, bag of course :) Maybe some of you would be willing to embrace this giant pink? There is beautiful lining inside and green items are leather made.

Rules of the game:
  • Contest is for everyone, just leave a comment under the entry.
  • Place a banner on your blog with an active link to this post.
  • People who do not have a blog, I would ask you to sign in and leave your e-mail, please.
  • Play continues until 18th April 2012 till 23:59(If nothing comes across I will try to announce the results the next day:)).

Nagroda:/The prize:






Baner :


Serdecznie zapraszam do zabawy :)
Pozdrawiam 
Maja

238 komentarzy:

  1. To ja jako pierwsza :)
    Może troszkę Ci rozreklamuję te cukieraski piękne :)))
    Życzę wielu ... wielu ... obserwatorów, głównie tych pozostawiających komentarze - bo ci są w cenie :)))
    Pozdrawiam serdecznie
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się jako druga! :)
    Torba boska i jaka cudna podszewka w środeczku. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji roczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jako trzecia:]Szary z różowym ślicznie współgra a jeszcze ta podszewka mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chce tego wielkoluda, ktory pasuje mi do wielu, wielu rzeczy,,pozdrawiam milo i zycze samych przyjemnosci w blogowaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy !!! Uwielbiam Twoje torby i cieszę się ,że mogę ustawić w tym radosnym ogonku :)
    A różowy to mój ulubiony kolor więc ... zaciskam mocno kciuki i z niecierpliwością będę czekała na 18.04.2012 r
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest świetna :) Mam nadzieję, że trafi do mojej małej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, piękna :) I chyba chce być moja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę ominąć tego Candy! :) Kobitki przecież zawsze potrzebują nowych toreb :) Im więcej tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tego roczku i że wytrwale jesteś z nami, mimo różnych przeszkód (o ile można tak traktować wyjazdy:D). Trzymam kciuki za kolejne rocznice i pełna roadości ustawiam się w kolejce po tą pozytywną dawkę energii w postaci torby:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pierwszej rocznicy.Mam nadzieję że bedą kolejne.Pozdrawiam i zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna torba !
    Bardzo chętnie się zapisuję na Twoje candy oraz zapraszam serdecznie w moje skromne progi :

    http://pani-motylkowa.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pierwszy raz tutaj, nazwa samego bloga mnie rozwaliła - bardzo fajna, zaraz zabieram się za przeglądanie całego a tym czasem się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już widzę te dzikie tłumy stojące w kolejce oczekujących na losowanie.. Tak czy inaczej, spróbuję i ja, bo torba jest fantastyczna. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja też stanę w kolejce po tą cudną torbę...
    pozdrawiam i gratuluję roczku...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pierwszej rocznicy!
    Piękna torba! Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się w kolejce
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z okazji rocznicy życzę wszelakiej pomyślności! Torba przecudna!!! Szkoda by nie spróbować ;) To też grzecznie się ustawiam i poczekam na losowanie ;)

    anula.markowska@gmail.com

    Pozdrawiam

    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam różowy:) też zgłaszam swą chęć na tą torbę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale energetyczne kolory! Aż się chce żyć:) Zapisuję się i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest przepiękna!!!
    Z chęcią bym ją przygarnęła:)
    Szybciutko się wpisuję do listy
    i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią dopisuję się do kolejki i zapraszam na moje Candy:)
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny cukieras, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłyśmy tu przypadkiem i cieszymy się, że tak się stało:) Torby stylowe, gustowne, po prostu piękne! Nic dziwnego, że kolejka jest tak duża. Będziemy podglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba śliczna, więc na candy czym prędzej się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna torba! Wygląda jak Batycki, a nawet lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna! Prosta i elegancaka :) Taka, jakie lubię :) Dlatego zapisuję się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no proszę candy, które kończy się w moje urodziny :) może to znak, że mi się poszczęści? :) i ten optymistyczny róż... zapisuję się i zapraszam do siebie www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna jest!! chcę ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko cudowna torba, super że tu trafiłam.
    Będę zaglądać i wzdychać :)
    oczywiście dopisuję się i ja...
    pozdrawiam
    Basia
    bkosim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne masz swoje wytwory, więc staję w kolejkę po twoją torebkę :)

    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ależ fantastyczna torba!!! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zglaszam sie po Candy, linkuje i daje banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)
    banerek dodany, ale podam też maila kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam, Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Torba wspaniała , więc też się ustawiam w cukierkowej grupie:D

    OdpowiedzUsuń
  36. trafiłam do Ciebie poprzez baner i link do candy. Torebka jest w moim ulubionym kolorze, bardzo ładna. Chętnie wezmę udział w losowaniu. I będę do Ciebie zaglądała z ciekawości co nowego uszyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Candy..super,bo torba jest niepowtarzalna,piękna ,super .
    Może szczęście uśmiechnie się do mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Przedłuzam kolejkę i wzdycham do torby-borby: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. o matko!!! co za cudo!!! moje kolory, wielkość, fason, no wszystko absolutnie dla mnie! Wylosuj mnie plisssss :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się na tą fantastyczną, optymistyczną torbę.
    Pozdrawiam serdecznie***
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super torba, z przyjemnością staje do kolejki i trzymam za siebie kciuki :> pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna torba! I gratuluję pierwszego roku!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam
    Malena

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też spróbuję szczęścia - jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla takiej torebkowej piękności i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie! Już podziwiałam kiedyś Twoje torby, a teraz trafiam tu znów, wędrując przez sieć.
    Kocham kolory, pragnę tej torby ;)
    Ja tez organizuję candy, więc zapraszam i do mnie. Pozdrawiam! Kasia
    http://www.10srok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślliczne rzeczy tworzysz! torba cudna i bardzo bardzo ją chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna, cudna, wspaniała torba. Nie przepadam za różem samym w sobie, ale dla tego torbiszona zrobiłabym chętnie wyjątek ;)

    Pozdrawiam
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach, jak ja lubię wielkie torbiszony! Ustawiam się w kolejce po to cudo i czekam niecierpliwie :)
    Pozdrawiam!
    http://zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Maju zycze Ci wszystkiego najlepszego,realizuj sie i spelniaj marzenia...torby to jest to,co kochają wszystkie kobiety,wiec sa duze szanse na sukces,plus oczywiscie Twoje oryginalne pomysly!!! P.S.Wiesz jak lubie różowy??:))Torba bardzo ładna,ale dla mnie liczą się detale i powiem Ci podszewka wymiata:) Pozdrawiam,Aneta;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, torba jest miodzio! Mam fioła na punkcie różu. Mam na nią chrapkę...Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnego udanego roczku!Mój adres: marchitka@wp.pl
    Marta Mackiewicz

    OdpowiedzUsuń
  51. ooooo zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo bym chciała!
    obczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam!
    Ja też chcę się zapisać! Torba superrrr!
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się. Torebka jest piękna!
    jola.kufel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. trafiłam przypadkiem, jestem pełna podziwu.. więc muszę się i ja zapisać ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się.
    http://misoph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Rewelacyjna torba z przyjemnością się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  59. No nie... No ta różowa - MUSI BYĆ MOJA ;)
    Chucham i dmucham w swoje szczęście ;)
    I dzień dobry, jak tu ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna ta torba, obowiązkowo zapisuje się na list chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ciekawa wygrana, przyłączam się więc do zabawy (po raz pierwszy, mam nadzieję że wszystko dobrze zrobiłam..)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna torba! ;) Również się zapisuję.
    shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję rocznicy :)Torba jest śliczna i środek tak pięknie, kwieciście wykonany. Cudo! Oczywiście jestem chętna i staję grzecznie w kolejeczce :):)

    OdpowiedzUsuń
  65. cudna ta torba z chęcią ją przygarnę
    pozdrawiam
    ps gratulacje rocznicowe

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy. Torba jest przepiękna. Po prostu cudo. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ilona
    ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Torba rewelacja rocznica też niczego sobie.Serdecznie pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudna ! I ten kolor, chętnie się nią zaopiekuję :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zapraszam również do mnie na moje skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również życzę wszystkiego najlepszego...blogów działających żadnych na razie nie posiadam, dlatego podaję maila: akasixa@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Kasia A.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana Majeczko!!!Ja tez sie wpisuje na Twojego bloga bo z mila checia wygralabym Twoja superancka torebke. Gratuluje artystycznej duszy i ogromnego talentu. Pozdrawiam. Oto moj mail kuflewska@wp.pl
    Buziaczki Anna L.

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczna , w moim ulubionym kolorze; może będę miała szczęście ją dostać :)
    Serdecznie pozdrawiam
    ewa.kozik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  73. Od jakiegoś czasu chodzi za mną różowa torba a ta jest najpiękniejsza jaką widziałam. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam takie wielkoludy:) Zapisuje sie z przyjemnoscia:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest fantastyczna, ustawiam się w kolejce po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję roczku (mój blog też niedawno obchodził pierwszą rocznikę). Z przyjemnością zapisuję się na candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam róż, więc grzecznie staję w kolejce :) Gratuluję rocznicy prowadzenia bloga, życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Jaka świetna torebka i w świetnym kolorze.
    Chciałabym taką mieć.
    Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  79. śliczna torebka :D

    marzena428@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuje się i Ania :)
    annna.aroma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Sweetaśna!!!
    Czasem sobie zaglądam i podziwiam :D
    Pozdrawiam biedronka
    iwona.ledwoch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Idealna na wiosnę :) ustawiam się grzecznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. świetna! bedzie mi pasowac do moich różowych butów:) a kwiat w wnątrz cudne. Zgłaszam się:)
    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Imię- Marcelina
    e-mail- marcelina0127@wp.pl
    Zgłaszam sie
    P.s Torebka jest śliczna
    Nie mam bloga ale jestem obserwatorem twojego i lajkam go!

    OdpowiedzUsuń
  85. Torba jest cała 'oh, ah'! Moje ukochane kolory, dostałam dziś w nich piękny naszyjnik. :)) Może choć raz mi się poszczęści, choć podobno nadzieja matka głupich. :)) Aaaale, dziś w szkole mi się upiekło- ąłupi ma szczęście, więc czy moje szanse nie są spore? :))

    OdpowiedzUsuń
  86. chcę ją mieć. ta torba jest cudna. Grunt to pozytywne myślenie. Będę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja się zapisuję :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. ja niestety bloga nie mam ale torba mi się taaaak podoba :)
    beniap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. pierwszy raz tutaj jestem u ciebie i..... jest super piękne torby, a ta cukierkowa to ....chcę ją mieć i już może się uda ;)...nikt takiej by nie miał a to jest spełnienie marzeń każdej pani, masz talent, życzę ci następnych roczków z tak ciekawym blogiem i wspaniałościami Pozdrawiam Mirella
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. życzę kolejnych rocznic!
    torba jest wspaniała! trzymam kciuki że uda mi się ją zdobyć!
    gorąco pozdrawiam!

    alicja.k93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulacje z okazji rocznicy:)
    A na torbę to i ja się zapiszę.Banerek na kilkascian.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Cud miód malina torbiszcze wspaniałe!!! ustawiam się w kolejce a nóż łyżeczka na mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  93. śliczna:)
    ustawiam się w kolejce i z nie cierpliwością czekam na wyniki:)
    werusia12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękna, może mi się poszczęści :)
    Justyna Rudnicka
    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnie stanę w kolejce do losowania
    woolloomooloo@op.pl
    info o candy na blogu http://utkani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Po wielu trudach z linkowaniem:)) ja też się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  97. bad.gateway@poczta.fm31 marca 2012 01:58

    bad.gateway@poczta.fm się zgłasza! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Również zgłaszam się na candy, torebka pierwsza klasa :)
    ela.neska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Torba cudna:) kolory fantastyczne:) Bardzo podoba sie mnie i mojej córce:) pozdrawiam Danuta Gorzelewska danutagorzelewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Ciesze się na te torbę, dziękuję :)
    sylwiakas27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Kolejka długa, ale i ja się dopiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  102. Ekstra torba;-)
    Juz sie widzę, jak budzę zainteresowanie na ulicy;-)))
    Zapisuję się http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluje roczku i oczywiscie staje w kolejce po ta fantastyczna torbe!

    OdpowiedzUsuń
  104. piękna torba idealna na wiosnę :) już zazdroszczę zwyciężczyni tym bardziej jeśli to będę ja :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja tez chcę! Bardzo podobają mi się Twoje torby i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Jaka piękna torba, ustawiam się w tej długiej kolejce.Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczna! Oczywiście ustawiam się w kolejce po to cudo. Banerek zaraz umieszczę. Może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  108. Podszewka w amarantowe kwiaty mnie ujęła za wiosenna stronę duszy:)
    Zapisuję się, poproszę o miarkę szczęścia w losowaniu i gratuluję pomysłów:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Jestem Asia-tasia :-) Torebki mnie uwielbiają, ja je też. Myślę, że różowej torbie byłoby u mnie bardzo dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  110. O matko jedynko.. zakochałam się w tej torbie po uszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. Jest fantastyczna!!!! :D Zgłaszam się. Pozdrawiam gosia1918@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  112. ojaaa jest tak cudna, że chyba mogłabym przez nią polubić róż w dodatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Dawno tu nie zagladalam i widze, ze zakasalas rekawy i powstaly nowe dziela :) A do tego takie smakowite candy... Nie mozna przejsc obok takiego "cukierasa" obojetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. zgłaszam chęć posiadania tej pięknej torby, warunki spełnione teraz trzymam kciuki za losowanie...będzie mi także miło jeśli mnie odwiedzisz

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczna!!! Akurat lanuje kupic sobie butki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  116. to ja też się zgłaszam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: joycraft-lusi.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. ...ale dlugasna kolejka...ale sie nie dziwie bo torba jest super,w sam raz na lato:-)
    asia_jezak[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Torba fantastyczna. Nic dziwnego, że kolejka chętnych taka długa :)
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo tu miło i kolorowo u Ciebie.
    Ta torba to marzenie, szałowa wprost!!!!!!!!!!
    A mówią, ze marzenia się spełniają, więc z nadzieją postoję i poczekam na to cudo:DDDDDDDD
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  120. Zapisuję się :D
    Zapraszam do mnie na CANDY
    http://adebska.blogspot.com/2012/04/ogaszam-candy-co.html

    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  121. To ja tez sie zapisuje:0
    http://www.ewcia-kolczyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. i ja się dołączam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Przepiękna torba. Ustawiam się w kolejce z nadzieją, że uda mi się wygrać to cudeńko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Cześć, Maya! What a wonderful torba. Uwielbiam ten kolor. Jesteś wspaniałym artystą! Będę z przyjemnością nosić torbę! Mam nadzieję, że jestem szczęśliwy :)
    link na lewo http://larisiya.blogspot.com/

    Zapraszam do mojego cukierków : http://larisiya.blogspot.com/2012/03/giveaway-3.html

    OdpowiedzUsuń
  125. Super torba! Roksana N. :)
    roksanka.n@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się ;)
    + pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  127. boska torebka :) i ten kolor moj ulubiony :)))

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudne candy! zapisuję się :) jnnskowron@gmail.com - niestety nie mam bloga, ale cieszę się, że odkryłam Twój! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Z ogromną przyjemnością zapisuje się.
    Zapraszam również do siebie.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Fiołkowo-różane arcydzieło ! Z ogromną przyjemnością zostanę jego właścicielką, jeśli tylko szczęście dopisze.Serdecznie pozdrawiam. dosi0201@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. beautiful bag!
    http://linndy19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. zgłaszam się do konkursu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetna torba
    Staję w kolejce po nią

    OdpowiedzUsuń
  134. Mokrego Śmigusa Dyngusa :) I oczywiście też się ustawiam w kolejce po tę różową ślicznotkę! Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się:) niestety nie mam bloga, więc podaję maila: jusiablasiak@o2.pl
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  136. Śliczna torebka :)
    Ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluje rocznicy :) Zgłaszam się na konkurs i baner już umieściłam :)
    Pozdrawiam :)

    http://myrcella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Śliczna torba, kawał dobrej roboty :)
    No i zgłaszam się oczywiście! Nie mam bloga, więc zostawiam adres mailowy: baagly@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  140. no to ja tez sie zapisuje :) wszystkiego naj z okazji rocznicy! :D xox

    OdpowiedzUsuń
  141. No cóż...jestem 150 osobą, która ustawiła się w kolejce po to różowe cacuszko ... coś czuję,że 150 będzie moją szczęśliwą liczbą :-)

    OdpowiedzUsuń
  142. http://galiya-craft.blogspot.com/
    Поздравляю с юбилеем! Можно и мне поучаствовать?

    OdpowiedzUsuń
  143. Torba przecudnej urody wiec dołączam do zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  144. torba jest... po prostu brak mi słów taka jest piękna
    a kolory wprost cudowne
    może uda mi się ją otrzymać

    OdpowiedzUsuń
  145. Dopiero co weszłam na stronkę Torby borby i jestem urzeczona tym, co Pani tworzy. Przecież to wszystko są cudeńka rzadkiej urody: niepowtarzalne, z charakterem. Jak tylko zobaczyłam Pani dzieło- tą piękną różową torbę to aż serce mi się rozradowało. Zawsze marzyłam o różowej torbie. Ta jest szczególna, bo nie dość, że piękna to jeszcze praktyczna. Zmieściłabym w niej wszystko co potrzebne na wyprawy po mieście i nie tylko z naszymi 2 córeczkami. A jest tego niemało. Tak więc i ja zapisuję się i czekam z niecierpliwością na wyniki. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najnajnajlepszego z okazji rocznicy bloga. Pozdrawiam Ola Król, a mój mail to ola.krol@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  146. lóziowa tolba ! -wykrzyknął mój 2 letni synek,on podobnie jak ja przepada za tym kolorem i uwielbia gmerac w maminych torbach :) a w różowej to dopiero byłby wypas :) w razie nagłej wygranej podaje adres martika1980@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. kobieta i torby to temat rzeka...zapisuję się w kolejce i pozdrawiam serdecznie Ewa:)
    ewitaoska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Jaka boska torba, zapisuję się szybciutko. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Torba jest cudna i ten kolorek :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  150. Serdecznie gratuluję nie tylko pierwszego jubileuszu, ale przede wszystkim niesamowitego talentu. Przejrzałam bloga i od dzisiaj będę tu częściej zaglądać. Torby i torebeczki są obłędne. Oczywiście ustawiam się w kolejce po różowe cudo. Jestem początkującą blogerką i gorąco zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Od niedawna jestem blogerką i cieszę się, że tu trafiłam. Podziwiam talent i te niesamowite torebki!!! Oczywiście ustawiam się w kolejce i gorąco pozdrawiam, życząc dalszych wspaniałych pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  152. Bardzo miło jest trafić na tak piękny, kolorowy i pełen pomysłów blog, gdy we własnej głowie pustka- mimo, że pisanie pracy mgr powinno obfitować w pomysły :P
    Pozdrawiam i chętnie znajdę się w maszynie losującej :)
    ka_ma3MAŁPAwp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Torba cudna!!! I pięknie różowa!!! Chcę ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  154. Piekna, wiosenna...marzenie
    mira
    mira1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Prześliczna:) Staję w tej długaśnej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  156. Ależ śliczna amarantowa torba zgłaszam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  157. to ja się zgłoszę
    ebony.a@wp.pl
    pozdrawiam
    A.Zakrzewska

    OdpowiedzUsuń
  158. taka długa kolejka, ale może akurat mnie się poszczęści:) zapraszam również na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Łał, torba jest naprawdę niesamowita. Już o niej marzę. Kochana maszyno losująca skieruj swój wzrok na mnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  160. oj jaka sliczna - a ja tak lubie roz- probuje szczescia. pozdrawiam

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Cudowna torba :) no i mój ulubiony kolor.
    Zgłaszam się. Baner wstawiony - pozostaje czekać.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  162. I ja chętnie się zapiszę;) Torba jest rewelacyjna!;)

    OdpowiedzUsuń
  163. superowa jest:)
    zapisuje się oczywiście:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Przyznaję bez bicia, że jestem u Ciebie pierwszy raz, ale przyciągnął mnie nieziemski kolor torby :))))

    OdpowiedzUsuń
  165. Przepiękna !!! Cudownie byłoby być jej właścicielką ;)))

    OdpowiedzUsuń
  166. Kto jest na ostatku, ten jest piękny i gładki i ma chętkę na róż. Ustawiam się w ogonku-miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  167. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  168. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  169. ja też staję w kolejce po to cudo. zapraszam do obejrzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. uwielbiam wielkie torby :D

    zapraszam również do siebie na candy - do wygrania 2 zestawy szmatek :)

    http://ce-la-faccio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. Weszłam na bloga, przejrzałam całego i wsiąkłam. Teraz będę stałą bywalczynią i mam nadzieję, że poszczęści mi się w candy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  172. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po piękną torbę:)
    Rewelacyjny ma kolor i podszewkę w środku, nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Zgłaszam się
    pomidorky.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Jestem tu pierwszy raz i już jmi się spodobało ;)
    Pogrzebię w starszych postach, żeby zobaczyć co jeszcze ciekawego prezentujesz na blogu ;D
    A teraz zgłaszam się :)
    Nie mam bloga więc daje e-maila ;P : olkaa4@op.pl
    Mam nadzieję, że w tym candy mi się poszczęści ;*
    Cześć

    OdpowiedzUsuń
  175. Gratuluję 1 rocznicy, życzę wielu sukcesów, nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  176. Witaj!

    Torba jest prześliczna, dlatego z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Dodałam Twój blog do obserwowanych, więc będę częstszym gościem niż do tej pory.

    Ponieważ blog prowadzę na Onecie nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia w bocznej szpalcie. W związku z tym oczywiście banerek widnieje wraz z resztą z boku, a link do twojej zabawy umieściłam w poście informacyjnym o Rozdawajkach.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  177. Ja również ustawiam się w kolejeczce po cudną torbę :-)
    info na moim blogu kwiatynatury :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  178. Piękna torba.
    Nieśmiało ustawiam się w kolejce.

    Zapraszam do siebie na małe candy
    http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/2012/04/wiosenno-imieninowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  179. Gratulacje z okazji rocznicy. Torba jest po prostu świetna. I ten różowy kolor - mój ulubiony. Ja właśnie zaczęłam pracę nad moim blogiem. I taka torba byłaby szczęśliwym początkiem. Podobają mi się Twoje torby :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Jakie piękne torby, jestem pod wrażeniem, cudne. A ta jest przepiekna i w jednym z moich ulubionych kolorów. Dopiero zaczynam brać udział w candy i właściwie od tego rozpoczynam prowadzenie mojego bloga, którego niedawno założyłam i dopiero dochodzę do tego w jaki sposób cokolwiem na nim umieszczać. Myślę, że skoro zaczynam od udziału w candy, niebawem sama jakieś ogłoszę. Marzę o takiej torbie, przecudna i pojemna, w sam raz na akcesora podczas spacerów z moim półrocznym synkiem, po prostu niezastapiona.

    OdpowiedzUsuń
  181. Torba piękna i jak estetycznie uszyta-cacuszko wprost.
    Ja również gratuluję rocznicy i zapisuję się do losowania.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  182. Śliczna. Ostatnimi czasy podoba mi się różowy kolor. Nie w nadmiarze, ale jako dodatek - jak najbardziej.
    Zgłaszam się. Banerek już się pojawił.

    OdpowiedzUsuń
  183. rany, ale śliczna! kolor i fason w moim typie i notesy moje by się w niej zmieściły :D

    spróbuję swoich sił.. hehe ;)

    pozdrawiam, alex

    OdpowiedzUsuń
  184. torba jest godna uwagi :) jest piękna !
    z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    (ewa.raszteborska@gmail.com)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. Wow! Cudna torba, jaki soczysty kolorek :) może się uda...spróbować zawsze można. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://bukietmalucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  186. WOWOWOWOWOW!!!! Wiosna, wiosna, wiosna ach to TY;) cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  187. Kolejka ogromniasta ale staję grzecznie i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  188. Piękna torebka, ustawiam się w bardzo długim ogonku

    OdpowiedzUsuń
  189. Nie myślałam, że różowa torba może mi się spodobać, a jednak! Więc bardzo bym się ucieszyła gdyby trafiła w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  190. Trafiłam tu za przypadkiem ale zamierzam zagladać cześciej. Torby uwielbiam tak ze postanowiłam sama zacząć je szyć ale do takiej daleka droga - ustawiam się w ogonku:-)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  191. o ja, załapię się chyba na ostatnią chwilę! też ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  192. No toreb w mojej garderobie nigdy za wiele, moze mi sie poszczesci "0)
    betinka76@interia.pl
    opublikowalam link na Facebook - Beata Szrajder
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  193. Sto lat z okazji rocznicy! ;)
    martulka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. staję i ja grzecznie w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)